مشکلات صادرات آب معدنی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وقتی صحبت از خرید یک بطری آب معدنی می شود حتما صحبت هایی مانند:

آب معدنی اصلی دیگر وجود ندارد!

آب معدنی با آب آشامیدنی بسیار فرق دارند؟!

گفته شده بسیاری از کارخانجات تولید آب معدنی با مردم صادق نیستند و آب آشامیدنی را به جای آب معدنی به فروش می رسانند؟!!!!

 به گوشتان خورده است که تولید آب معدنی دیگر مانند سالهای اولیه تولید آن، انجام نمی شود.

اما شما تا چه حد می توانید صحت این اخبار را ثابت کنید.

حتی ممکن است به دلیل اینکه آب معدنی فروش بسیار زیادی نیز دارد وسوسه شده باشید تا شما هم خط تولید آب معدنی را راه اندازی کنید.

در اینجا معایب تولید آب معدنی را به شما یادآور خواهیم شد تا اگر قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید تامل بیشتری در مورد آن داشته باشید.

شما برای اینکه بتوانید خط تولیدی موفق داشته باشید ابتدا باید آب معدنی را از معادن آن استخراج کنید.

البته اگر شانس با شما همراه باشد و آب معدنی در حین استخراج به موادی دیگر آلوده نشود.

مشکلات تولید آب معدنی می تواند این گزینه باشد که شما باید حتما آب را به گونه ای تصفیه کنید که املاح معدنی آن حفظ شود و در عین حال نیز از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید.

اگر تمامی مراحل استخراج، تصفیه، فیلتر کردن نهایی آب را با موفقیت بگذرانید مشکلات بسته بندی آب معدنی شما را غافلگیر می کند.

بسته بندی آب معدنی باید اصولی، زیبا و جذاب باشد شاید خیلی از افراد به این موضوع اهمیت ندهند و بخواهنددر ساده ترین بسته بندی، آن را به دست مشتری برسانند.

اما بهتر است بدانید که بسته بندی دقیق و زیبای آب معدنی هم تاثیرگذاری های خاص خودش را دارد.

مشکلات فروش آب معدنی در بازاری که خیلی از افراد به این کار روی آورده اند کمی با ترس همراه است.

بیشتر فروشگاهها، فست فودها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و هر جایی که احساس می شود فروش آب معدنی را نیز عهده دار هستند ترجیح می دهند از تولید کنندگانی که خودشان می شناسند خرید کنند.

شما برای فروش آب معدنی نیاز به زمان زیادی دارید تا خودتان را اثبات کنید و این ممکن است صبر زیادی را بطلبد و به این زودی ها برای شما سوددهی را نداشته باشد.

شاید به این فکر بیفتید که اگر زمان زیادی طول کشید تا آب معدنی را در بازار داخلی به فروش برسانم از طریق مکاتبه و برقراری ارتباط با کشورهای دیگر بتوان محصولم را در بازارهای خارجی به فروش برسانم.

اما بهتر است بدانید مشکلات صادرات آب معدنی به دلیل اینکه استانداردهای تولیدکنندگان داخلی بسیار با قوانین کشورهای دیگر فرق می کند با مشکل مواجه است.

از این رو کشورهای دیگر هیچ گونه لزومی نمی بینند که واردات آب معدنی را تایید کنند و اجازه دهند آب معدنی به کشورشان صادر شود.

احساس می شود تا به اینجای کار حقایق مفیدی برای شما گفته شده، تمام مواردی که ممکن است در حین اجرای کار شما را با دردسرهای زیادی روبه رو کند به شما گفته شد.

اما اگر شما از سرمایه کافی برخوردار هستید و بسیار تمایل دارید تا خط تولیدی خود را راه بیندازید بهتر است با مطالعه پردرآمدترین خطوط تولیدی که شرکت سارگن در اختیار شما قرار می دهد تصمیم گیری خود را اصولی تر پیش ببرید.

اطمینان داشته باشید که این خطوط ارائه شده توسط شرکت سارگن از نظر سوددهی بسیار بالا می باشد و از همه مهمتر اینکه تنوع خطوط تولیدی باعث می شود که شما بر اساس میزان علاقه و پشتکار خود یک خط تولیدی را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت سارگن استون می توانید از طریق لینک صفحه اصلی سایت ارتباط برقرار کنید.

www.sargonstone.com

 





:: بازدید از این مطلب : 915
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: